Insight

Z czym kojarzą Ci się trampki? Prawdopodobnie raczej nie z balem maturalnym. Trampki, tenisówki, cichobiegi… czyli lekkie sportowe obuwie na gumowej podeszwie. Ach.. Młodość. Rower. Boisko. Park. To były czasy… Wszystko było wtedy takie jakieś łatwe, lekkie. Dla wielu te buty są uosobieniem właśnie – wolności.

Wejdź w buty swojego klienta

Hasło reklamowe cyklu kampanii marketingowej jest propozycją spojrzenia na reklamowany produkt z innej perspektywy – z punktu widzenia klienta.

W tym przypadku produktem jest reklama graficzna, a usługą zaprojektowanie takiej formy reklamowej dla Ciebie, która spodoba się Twoim klientom.

Key visuals – motywy przewodnie

Buty

Trampki, tenisówki

Symbolizują wolność, swobodę, luz

Kolorystyka

Główne kolory

Miętowy, ultramaryna, pastelowy róż

Hasło

Wolność

Dla wzmocnienia przekazu

Spójność

Wspólny mianownik

miętowe trampki, ikony, napis “wolność”

“Klienci potrafią zauważyć markę nawet w ciemności. Marka to osobowość firmy, która buduje więź emocjonalną klienta.”

Łukasz Nowak

CEO Padre – mów obrazem

Proces

Materiały promujące kampanię, formy graficzne, filmy i teksty będą publikowane głównie na portalach Social Media, a także w komunikacji z klientami firmy Padre. W tym celu przygotowane zostały grafiki:

  • Facebook

    • Post organiczny 1200 px x 628 px
    • Post organiczny 1:1 1080 px x 1080 px
    • Zdjęcie w tle 1025 px x 390 px
    • Reklama 600 px x 1068 px
  • Instagram

    • Post organiczny 1:1 1080 px x 1080 px
  • LinkedIn

    • Post organiczny 1:1 1080 px x 1080 px
    • Zdjęcie w tle 1128 px x 390 px
    • Reklama 600 px x 191 px
  • YouTube, Vimeo

    • Film typu “workflow video” FullHD 1920 px x 1080 px
  • Materiały na stronę Padre.com.pl

    • Obrazek wyróżniający 665 px x 525 px
    • Stopka email 750 px x 100 px

Zobacz na:

Workflow video:

Krótki film z realizacji form graficznych przeznaczonych do promocji w Social Media

Marketing Project

Konkluzje

Jest to pilotażowa kampania dla następnych grup projektów. Kampania ma na celu pozyskanie zapytań ofertowych oraz oczywiście zamówienia na grafiki.

Priorytetem jest przygotowanie procedur, prototypów, makiet i szablonów oraz badanie skuteczności określonych strategii reklamowych.

W pewien sposób – nie opisany tutaj – wykorzystuje mechanizmy zawężania zainteresowanej grupy odbiorców.

Easter Egg

W materiałach graficznych mogą pojawiać się tzw. easter eggs – a przez graczy komputerowych także pieszczotliwie nazywane “znajdźki”

Przykładem tego może być nie tylko sam tablet, który nie ma tutaj żadnego szczególnego przekazu oraz w żaden sposób nie był elementem projektu (a już na pewno nie to, co jest na nim wyświetlone ;) )

Czas trwania kampanii

Przewiduje się działania reklamowe w okresie 22.03 – 11.04

Wnioski pojawią się po zakończeniu kampanii.

Inspirujący cytat dla kampanii

“Troszcz się o swoje wizje i marzenia, ponieważ są dziećmi Twojej duszy, projektami twoich największych osiągnięć.”

Napoleon Hill

Jak oceniasz ten projekt?

Gotowy na zmiany?

Nie daj się wyprzedzić innym. Czas jest ograniczony. Skorzystaj z formularza kontaktowego.