Insight
Złam zasady
Nie. Nie namawiam nikogo do łamania przepisów, przekraczania krytycznych granic lub zasad dobrego współżycia z innymi ludźmi. Nie o takich zasadach tutaj mowa.
Istnieją jednak problemy, których nijak nie potrafimy rozwiązać. Wykonaliśmy wszystko jak książka pisze, działamy tak jak było to nam wpojone lub jak nauczyło nas życie. I w pewnym momencie… Przestało działać. Co teraz?
Czy da się jednocześnie postępować konwencjonalnie i rozwiązywać złożone problemy? Być może u podstaw trudności leży jakaś reguła, która już dawno nie jest aktualna i prawdziwa? A może uznaliśmy, że czegoś nie da się zrobić, aż pojawił się ktoś, kto to zrobił i niczym węzeł gordyjski problem został z łatwością rozwiązany?
Wejdź w buty swojego klienta – #3
Trzecia odsłona cyklu reklamowego pod hasłem “Wejdź w buty swojego klienta”, której celem jest nie tylko zainteresowanie punktem widzenia klienta, ale także zachęcenie do szukania nowych sposobów rozwiązywania problemów.
Key visual – motyw przewodni
Buty
Buty wojskowe
Z jednej strony reprezentują wojskowy imperatyw, zasady, a z drugiej umiejętność dostosowywania się do zmieniających się warunków.
Kolorystyka
Główne kolory
Szary heliotrop, ciemna wątróbka, średni błękit, CG błękit, bananowa mania
Hasło
Złam zasady
Umieszczone na “nieśmiertelniku”
Spójność
Wspólny mianownik
Zmienione kolorystycznie wojskowe buty, z dodanym hasłem na nieśmiertelniku i dużym tytułem w ciekawej typografii
Ulubione powiedzonka i mądrości
“Jeśli ktoś Ci mówi, że czegoś nie da się zrobić, to po prostu oznajmia, że nie wie jak to zrobić.”
“Kto chce – szuka sposobu. Kto nie chce – szuka powodu.”
Łukasz Nowak
CEO Padre – mów obrazem
Checklista graficznej podróży:
Zobacz na:
Workflow video:
Krótki film z realizacji form graficznych przeznaczonych do promocji w Social Media.
Konkluzje
Kolejna kampania w cyklu pod hasłem “Wejdź w buty swojego klienta”
Produktem jest tutaj reklama graficzna, a usługą zaprojektowanie takiej formy reklamowej dla Ciebie, która spodoba się Twoim klientom.
Być może masz jakieś wyzwania, problemy lub cele do realizacji, w których mógłbym Ci pomóc. Jeśli jesteś zainteresowany taką usługą zapraszam do kontaktu
Easter Egg – nieoczywiste niespodzianki
Często jest tak, że pomimo różnych sposobów portali internetowych – zdjęcia, które przygotowaliśmy i włożyliśmy wysiłek (także finansowy) – są po prostu kradzione i publikowane przez nieuczciwych sprzedawców. Oczywiście można to zgłosić i dochodzić się swoich praw, ale czy gra jest warta świeczki?
Starożytne technologie umieszczania białego znaku wodnego, choć nadal skutecznie wykorzystywane, to jednak zmniejszają często widoczność samego produktu. Istnieją też programy, który w łatwy sposób nakładają / likwidują takie zabezpieczenia.
Rozwiązaniem może się połączenie różnych technologii i np. umieszczanie logo / znaku wodnego na różnych elementach. Czyszczenie takich elementów jest na tyle czasochłonne, że często porzucane przez potencjalnych intruzów.
W tym przypadku logo jest umieszczone na nieśmiertelniku, ale także…
Czas trwania kampanii
Działania reklamowe i promocyjne będą realizowane w okresie 7.05 – 21.05