Jak przedstawić sprawczość?
Piąta odsłona cyklu reklamowego pod hasłem “Wejdź w buty swojego klienta” – projekt graficzny kampanii reklamowej.
Tym razem pracujemy nad sprawczością.
Key visual – motyw przewodni
Buty
Sneckearsy
Sneckearsy, czyli sportowe świetnie odzwierciedlają moc sprawczą, nie tylko na boisku czy siłowni, ale również w wyobraźni łączą się z działaniem, aktywnością i przygodą.
Kolorystyka
![kv-kolorystyka reklamy graficzne facebook - key visual - schemat kolorów](https://padre.com.pl/wp-content/uploads/2021/08/kv-kolorystyka.jpg)
Główne kolory
Cynobrowy, Aquamarine, Szary X11, Ciemna wątróbka, Kolumbijski błękit
Spójność
![kv-denominator reklamy graficzne facebook - key visual - denominator](https://padre.com.pl/wp-content/uploads/2021/08/kv-denominator.jpg)
Wspólny mianownik
Zestawienie kolorów + sylwetka biegacza nadaje dynamiki i opowiada pewną historię
![WWBSK-sprawczosc-grafiki-SoMe-2wersje reklamy graficzne facebook - key visual - final](https://padre.com.pl/wp-content/uploads/2021/08/WWBSK-sprawczosc-grafiki-SoMe-2wersje.jpg)
Insight
“Sprawczość jest sumą wszystkich małych i większych rzeczy, które robisz w kierunku osiągnięcia określonego rezultatu”
![padre-lukasz-nowak-profilowe grafik kampanii reklamowej - padre](https://padre.com.pl/wp-content/uploads/2019/12/padre-lukasz-nowak-profilowe.jpg)
Łukasz Nowak
CEO Padre – mów obrazem
Checklista graficznej podróży – Reklamy graficzne na Facebook i inne portale Social Media
![WWBSK-sprawczosc-grafiki-SoMe reklamy graficzne facebook - key visual - composition](https://padre.com.pl/wp-content/uploads/2021/08/WWBSK-sprawczosc-grafiki-SoMe.jpg)
Zobacz na:
Workflow video:
Speedart video z przygotowania key visuala kampanii reklamowej
Hasztagi LinkedIn: #grafikinaSocialMedia #padre #mówobrazem #zlećtoprofesjonalistom
Konkluzje
Kolejna kampania marketingowa w cyklu pod hasłem “Wejdź w buty swojego klienta”
Produktem są tutaj reklamy graficzne na Facebook, a usługą zaprojektowanie takiej grafiki reklamowej dla Ciebie, która spodoba się Twoim klientom.
Być może masz jakieś wyzwania, problemy lub cele do realizacji, w których mógłbym Ci pomóc. Jeśli jesteś zainteresowany taką usługą zapraszam do kontaktu
Easter Egg – nieoczywiste niespodzianki
Projekt graficzny inspirowany był pomysłem pewnej znanej marki, która przed laty w ten właśnie sposób kreowała nową modę na urządzenie z białymi słuchawkami :)
Czas trwania kampanii
Działania reklamowe i promocyjne będą realizowane w okresie 25.08 – 25.09