Jak przedstawić sprawczość?

Piąta odsłona cyklu reklamowego pod hasłem “Wejdź w buty swojego klienta” – projekt graficzny kampanii reklamowej.

Tym razem pracujemy nad sprawczością.

Key visual – motyw przewodni

Buty

wwbsk - key visual - buty zmiana koloru

Sneckearsy

Sneckearsy, czyli sportowe świetnie odzwierciedlają moc sprawczą, nie tylko na boisku czy siłowni, ale również w wyobraźni łączą się z działaniem, aktywnością i przygodą.

Kolorystyka

reklamy graficzne facebook - key visual - schemat kolorów

Główne kolory

Cynobrowy, Aquamarine, Szary X11, Ciemna wątróbka, Kolumbijski błękit

Spójność

reklamy graficzne facebook - key visual - denominator

Wspólny mianownik

Zestawienie kolorów + sylwetka biegacza nadaje dynamiki i opowiada pewną historię

reklamy graficzne facebook - key visual - final

Insight

“Sprawczość jest sumą wszystkich małych i większych rzeczy, które robisz w kierunku osiągnięcia określonego rezultatu”

grafik kampanii reklamowej - padre
Łukasz Nowak

CEO Padre – mów obrazem

Checklista graficznej podróży – Reklamy graficzne na Facebook i inne portale Social Media

  • Facebook

    • Post organiczny 1200 px x 628 px
    • Post organiczny 1:1 1080 px x 1080 px
    • Zdjęcie w tle 1025 px x 390 px
  • Instagram

    • Post organiczny 1:1 1080 px x 1080 px
  • LinkedIn

    • Post organiczny 1:1 1080 px x 1080 px
    • Zdjęcie w tle 1128 px x 390 px
    • Reklama 600 px x 191 px
  • YouTube, Vimeo

    • Film typu “workflow video” FullHD 1920 px x 1080 px
  • Materiały na stronę Padre.com.pl

    • Obrazek wyróżniający 665 x 525 px
    • Stopka email 750 x 100 px
    • Baner na stronę główną 1400 x 300 px
    • Obrazek wyróżniający do artykułu 665 x 525 px
    • Obrazki do opisu Key Visuala  150 x 150 px – 3 szt.
    • Obszar kompozycji wszystkich grafik 1920 x 1446 px
reklamy graficzne facebook - key visual - composition

Zobacz na:

Workflow video:

Speedart video z przygotowania key visuala kampanii reklamowej

Hasztagi LinkedIn: #grafikinaSocialMedia #padre #mówobrazem #zlećtoprofesjonalistom

Konkluzje

Kolejna kampania marketingowa w cyklu pod hasłem “Wejdź w buty swojego klienta”

Produktem są tutaj reklamy graficzne na Facebook, a usługą zaprojektowanie takiej grafiki reklamowej dla Ciebie, która spodoba się Twoim klientom.

Być może masz jakieś wyzwania, problemy lub cele do realizacji, w których mógłbym Ci pomóc. Jeśli jesteś zainteresowany taką usługą zapraszam do kontaktu

Easter Egg – nieoczywiste niespodzianki

Projekt graficzny inspirowany był pomysłem pewnej znanej marki, która przed laty w ten właśnie sposób kreowała nową modę na urządzenie z białymi słuchawkami :)

Czas trwania kampanii

Działania reklamowe i promocyjne będą realizowane w okresie 25.08 – 25.09

Inspirujący cytat dla kampanii

“Nie od razu Rzym zbudowano, ale co godzinę układano cegły. Nie musisz robić tego wszystkiego dzisiaj. Po prostu połóż cegłę.”

James Clear

Jak oceniasz ten projekt?

Gotowy na zmiany?

Nie daj się wyprzedzić innym. Czas jest ograniczony. Skorzystaj z formularza kontaktowego.