Insight

Pozwól sobie… Być sobą.

Od A do Zet, do Zet do A
Ja to ja, to jasne jak dwa razy dwa
Lata lecą, a ja to wciąż ja

Paktofonika “Ja to Ja”

Zobacz video w serwisie YouTube: [link]

Wejdź w buty swojego klienta – #4

Czwarta odsłona cyklu reklamowego pod hasłem “Wejdź w buty swojego klienta”, której celem jest nie tylko zainteresowanie punktem widzenia klienta, ale także zachęcenie do szukania nowych sposobów rozwiązywania problemów.

W tym przypadku hasłem jest “Wypoczynek”. Okres wakacyjny, to czas wyjazdów, urlopów, turnusów wypoczynkowych, wczasów. Ale czy tylko to oznacza wypoczynek? Czy da się połączyć wypoczynek i pracę? A może idea Work&Travel wcale nie jest dziś tak niedostępna jak kiedyś? Dziś dzięki technologii możemy w ciągu kilku sekund skontaktować się z drugą osobą przez Internet i telefon. W jaki sposób Twoi Klienci wykorzystują tę ideę?

Key visual – motyw przewodni

Buty

reklamy graficzne facebook - key visual - schemat kolorów

Klapki, japonki

Reprezentują wypoczynek, lato. Kojarzą się z plażą i wodą.

Kolorystyka

reklamy graficzne facebook - key visual - schemat kolorów

Główne kolory

Czarna fasola, aksamitka, zielony pigment, krzepkie drewno, migdałowy

Spójność

reklamy graficzne facebook - key visual - denominator

Wspólny mianownik

Nałożenie ciepłego filtra pozwoliło na osiągnięcie fajnej tonacji. Trochę w stylu Pin-Up

reklamy graficzne facebook - key visual - final

Ulubione powiedzonka i mądrości

“Nie potrzebujesz motywacji do rzeczy, które uwielbiasz robić, prawda?”

grafik kampanii reklamowej - padre
Łukasz Nowak

CEO Padre – mów obrazem

Checklista graficznej podróży – Reklamy graficzne na Facebook i inne portale Social Media

  • Facebook

    • Post organiczny 1200 px x 628 px
    • Post organiczny 1:1 1080 px x 1080 px
    • Zdjęcie w tle 1025 px x 390 px
  • Instagram

    • Post organiczny 1:1 1080 px x 1080 px
  • LinkedIn

    • Post organiczny 1:1 1080 px x 1080 px
    • Zdjęcie w tle 1128 px x 390 px
    • Reklama 600 px x 191 px
  • YouTube, Vimeo

    • Film typu “workflow video” FullHD 1920 px x 1080 px
  • Materiały na stronę Padre.com.pl

    • Obrazek wyróżniający 665 x 525 px
    • Stopka email 750 x 100 px
    • Baner na stronę główną 1400 x 300 px
    • Obrazek wyróżniający do artykułu 665 x 525 px
    • Obrazki do opisu Key Visuala  150 x 150 px – 3 szt.
    • Obszar kompozycji wszystkich grafik 1920 x 1446 px
reklamy graficzne facebook - key visual - composition

Zobacz na:

Workflow video:

Speedart video z przygotowania key visuala kampanii reklamowej

Hasztagi LinkedIn: #grafikinaSocialMedia #padre #mówobrazem #zlećtoprofesjonalistom

For privacy reasons YouTube needs your permission to be loaded. For more details, please see our Polityka prywatności.
Wyrażam zgodę

Jak jeszcze można wykorzystać grafikę kampanii?

Wizualizacje graficzne różnych zastosowań i sposobów wykorzystania grafik do spójnego przekazu marketingowego firmy.

Konkluzje

Kolejna kampania marketingowa w cyklu pod hasłem “Wejdź w buty swojego klienta”

Produktem są tutaj reklamy graficzne na Facebook, a usługą zaprojektowanie takiej grafiki reklamowej dla Ciebie, która spodoba się Twoim klientom.

Być może masz jakieś wyzwania, problemy lub cele do realizacji, w których mógłbym Ci pomóc. Jeśli jesteś zainteresowany taką usługą zapraszam do kontaktu

Easter Egg – nieoczywiste niespodzianki

Gdzie podziało się hasło?

Czas trwania kampanii

Działania reklamowe i promocyjne będą realizowane w okresie 25.06 – 24.07

Inspirujący cytat dla kampanii

“Zaczynaj wszystko, co możesz zrobić lub o czym marzysz. Zuchwałość mieści w sobie geniusz, siłę i czary. Nie Zwlekaj!”

Johann Wolfgang Goethe

Jak oceniasz ten projekt?

Gotowy na zmiany?

Nie daj się wyprzedzić innym. Czas jest ograniczony. Skorzystaj z formularza kontaktowego.