Insight

Pozwól sobie… Być sobą.

Od A do Zet, do Zet do A
Ja to ja, to jasne jak dwa razy dwa
Lata lecą, a ja to wciąż ja

Paktofonika “Ja to Ja”

Zobacz video w serwisie YouTube: [link]

Wejdź w buty swojego klienta – #4

Czwarta odsłona cyklu reklamowego pod hasłem “Wejdź w buty swojego klienta”, której celem jest nie tylko zainteresowanie punktem widzenia klienta, ale także zachęcenie do szukania nowych sposobów rozwiązywania problemów.

W tym przypadku hasłem jest “Wypoczynek”. Okres wakacyjny, to czas wyjazdów, urlopów, turnusów wypoczynkowych, wczasów. Ale czy tylko to oznacza wypoczynek? Czy da się połączyć wypoczynek i pracę? A może idea Work&Travel wcale nie jest dziś tak niedostępna jak kiedyś? Dziś dzięki technologii możemy w ciągu kilku sekund skontaktować się z drugą osobą przez Internet i telefon. W jaki sposób Twoi Klienci wykorzystują tę ideę?

Key visual – motyw przewodni

Buty

reklamy graficzne facebook - key visual - schemat kolorów

Klapki, japonki

Reprezentują wypoczynek, lato. Kojarzą się z plażą i wodą.

Kolorystyka

reklamy graficzne facebook - key visual - schemat kolorów

Główne kolory

Czarna fasola, aksamitka, zielony pigment, krzepkie drewno, migdałowy

Spójność

reklamy graficzne facebook - key visual - denominator

Wspólny mianownik

Nałożenie ciepłego filtra pozwoliło na osiągnięcie fajnej tonacji. Trochę w stylu Pin-Up

reklamy graficzne facebook - key visual - final

Ulubione powiedzonka i mądrości

“Nie potrzebujesz motywacji do rzeczy, które uwielbiasz robić, prawda?”

grafik kampanii reklamowej - padre
Łukasz Nowak

CEO Padre – mów obrazem

Checklista graficznej podróży – Reklamy graficzne na Facebook i inne portale Social Media

  • Facebook

    • Post organiczny 1200 px x 628 px
    • Post organiczny 1:1 1080 px x 1080 px
    • Zdjęcie w tle 1025 px x 390 px
  • Instagram

    • Post organiczny 1:1 1080 px x 1080 px
  • LinkedIn

    • Post organiczny 1:1 1080 px x 1080 px
    • Zdjęcie w tle 1128 px x 390 px
    • Reklama 600 px x 191 px
  • YouTube, Vimeo

    • Film typu “workflow video” FullHD 1920 px x 1080 px
  • Materiały na stronę Padre.com.pl

    • Obrazek wyróżniający 665 x 525 px
    • Stopka email 750 x 100 px
    • Baner na stronę główną 1400 x 300 px
    • Obrazek wyróżniający do artykułu 665 x 525 px
    • Obrazki do opisu Key Visuala  150 x 150 px – 3 szt.
    • Obszar kompozycji wszystkich grafik 1920 x 1446 px
reklamy graficzne facebook - key visual - composition

Zobacz na:

Workflow video:

Speedart video z przygotowania key visuala kampanii reklamowej

Hasztagi LinkedIn: #grafikinaSocialMedia #padre #mówobrazem #zlećtoprofesjonalistom

Jak jeszcze można wykorzystać grafikę kampanii?

Wizualizacje graficzne różnych zastosowań i sposobów wykorzystania grafik do spójnego przekazu marketingowego firmy.

Konkluzje

Kolejna kampania marketingowa w cyklu pod hasłem “Wejdź w buty swojego klienta”

Produktem są tutaj reklamy graficzne na Facebook, a usługą zaprojektowanie takiej grafiki reklamowej dla Ciebie, która spodoba się Twoim klientom.

Być może masz jakieś wyzwania, problemy lub cele do realizacji, w których mógłbym Ci pomóc. Jeśli jesteś zainteresowany taką usługą zapraszam do kontaktu

Easter Egg – nieoczywiste niespodzianki

Gdzie podziało się hasło?

Czas trwania kampanii

Działania reklamowe i promocyjne będą realizowane w okresie 25.06 – 24.07

Inspirujący cytat dla kampanii

“Zaczynaj wszystko, co możesz zrobić lub o czym marzysz. Zuchwałość mieści w sobie geniusz, siłę i czary. Nie Zwlekaj!”

Johann Wolfgang Goethe

Jak oceniasz ten projekt?

Gotowy na zmiany?

Nie daj się wyprzedzić innym. Czas jest ograniczony. Skorzystaj z formularza kontaktowego.