Insight
Pozwól sobie… Być sobą.
Od A do Zet, do Zet do A
Ja to ja, to jasne jak dwa razy dwa
Lata lecą, a ja to wciąż jaPaktofonika “Ja to Ja”
Zobacz video w serwisie YouTube: [link]
Wejdź w buty swojego klienta – #4
Czwarta odsłona cyklu reklamowego pod hasłem “Wejdź w buty swojego klienta”, której celem jest nie tylko zainteresowanie punktem widzenia klienta, ale także zachęcenie do szukania nowych sposobów rozwiązywania problemów.
W tym przypadku hasłem jest “Wypoczynek”. Okres wakacyjny, to czas wyjazdów, urlopów, turnusów wypoczynkowych, wczasów. Ale czy tylko to oznacza wypoczynek? Czy da się połączyć wypoczynek i pracę? A może idea Work&Travel wcale nie jest dziś tak niedostępna jak kiedyś? Dziś dzięki technologii możemy w ciągu kilku sekund skontaktować się z drugą osobą przez Internet i telefon. W jaki sposób Twoi Klienci wykorzystują tę ideę?
Key visual – motyw przewodni
Buty
Klapki, japonki
Reprezentują wypoczynek, lato. Kojarzą się z plażą i wodą.
Kolorystyka
Główne kolory
Czarna fasola, aksamitka, zielony pigment, krzepkie drewno, migdałowy
Spójność
Wspólny mianownik
Nałożenie ciepłego filtra pozwoliło na osiągnięcie fajnej tonacji. Trochę w stylu Pin-Up
Ulubione powiedzonka i mądrości
“Nie potrzebujesz motywacji do rzeczy, które uwielbiasz robić, prawda?”
Łukasz Nowak
CEO Padre – mów obrazem
Checklista graficznej podróży – Reklamy graficzne na Facebook i inne portale Social Media
Zobacz na:
Workflow video:
Speedart video z przygotowania key visuala kampanii reklamowej
Hasztagi LinkedIn: #grafikinaSocialMedia #padre #mówobrazem #zlećtoprofesjonalistom
Jak jeszcze można wykorzystać grafikę kampanii?
Wizualizacje graficzne różnych zastosowań i sposobów wykorzystania grafik do spójnego przekazu marketingowego firmy.
Konkluzje
Kolejna kampania marketingowa w cyklu pod hasłem “Wejdź w buty swojego klienta”
Produktem są tutaj reklamy graficzne na Facebook, a usługą zaprojektowanie takiej grafiki reklamowej dla Ciebie, która spodoba się Twoim klientom.
Być może masz jakieś wyzwania, problemy lub cele do realizacji, w których mógłbym Ci pomóc. Jeśli jesteś zainteresowany taką usługą zapraszam do kontaktu
Easter Egg – nieoczywiste niespodzianki
Gdzie podziało się hasło?
Czas trwania kampanii
Działania reklamowe i promocyjne będą realizowane w okresie 25.06 – 24.07
Inspirujący cytat dla kampanii
“Zaczynaj wszystko, co możesz zrobić lub o czym marzysz. Zuchwałość mieści w sobie geniusz, siłę i czary. Nie Zwlekaj!”
Johann Wolfgang Goethe