Insight

Złam zasady

Nie. Nie namawiam nikogo do łamania przepisów, przekraczania krytycznych granic lub zasad dobrego współżycia z innymi ludźmi. Nie o takich zasadach tutaj mowa.

Istnieją jednak problemy, których nijak nie potrafimy rozwiązać. Wykonaliśmy wszystko jak książka pisze, działamy tak jak było to nam wpojone lub jak nauczyło nas życie. I w pewnym momencie… Przestało działać. Co teraz?

Czy da się jednocześnie postępować konwencjonalnie i rozwiązywać złożone problemy? Być może u podstaw trudności leży jakaś reguła, która już dawno nie jest aktualna i prawdziwa? A może uznaliśmy, że czegoś nie da się zrobić, aż pojawił się ktoś, kto to zrobił  i niczym węzeł gordyjski problem został z łatwością rozwiązany?

Wejdź w buty swojego klienta – #3

Trzecia odsłona cyklu reklamowego pod hasłem “Wejdź w buty swojego klienta”, której celem jest nie tylko zainteresowanie punktem widzenia klienta, ale także zachęcenie do szukania nowych sposobów rozwiązywania problemów.

Key visual – motyw przewodni

Buty

PrzedPrzed

Buty wojskowe

Z jednej strony reprezentują wojskowy imperatyw, zasady, a z drugiej umiejętność dostosowywania się do zmieniających się warunków.

Kolorystyka

grafik kampanii reklamowej - key visual - schemat kolorów

Główne kolory

Szary heliotrop, ciemna wątróbka, średni błękit, CG błękit, bananowa mania

Hasło

grafik kampanii reklamowej - key visual - hasło reklamowe

Złam zasady

Umieszczone na “nieśmiertelniku”

Spójność

grafik kampanii reklamowej - key visual - denominator

Wspólny mianownik

Zmienione kolorystycznie wojskowe buty, z dodanym hasłem na nieśmiertelniku i dużym tytułem w ciekawej typografii

grafik kampanii reklamowej - key visual - final

Ulubione powiedzonka i mądrości

“Jeśli ktoś Ci mówi, że czegoś nie da się zrobić, to po prostu oznajmia, że nie wie jak to zrobić.”

“Kto chce – szuka sposobu. Kto nie chce – szuka powodu.”

grafik kampanii reklamowej - padre
Łukasz Nowak

CEO Padre – mów obrazem

Checklista graficznej podróży:

  • Facebook

    • Post organiczny 1200 px x 628 px
    • Post organiczny 1:1 1080 px x 1080 px
    • Zdjęcie w tle 1025 px x 390 px
  • Instagram

    • Post organiczny 1:1 1080 px x 1080 px
  • LinkedIn

    • Post organiczny 1:1 1080 px x 1080 px
    • Zdjęcie w tle 1128 px x 390 px
    • Reklama 600 px x 191 px
  • YouTube, Vimeo

    • Film typu “workflow video” FullHD 1920 px x 1080 px
  • Materiały na stronę Padre.com.pl

    • Obrazek wyróżniający 665 x 525 px
    • Stopka email 750 x 100 px
    • Baner na stronę główną 1400 x 300 px
    • Obrazek wyróżniający do artykułu 665 x 525 px
    • Obrazki do opisu Key Visuala  150 x 150 px – 4 szt.
    • Obszar kompozycji wszystkich grafik 1920 x 1448 px
grafik kampanii reklamowej - key visual - composition

Zobacz na:

Workflow video:

Krótki film z realizacji form graficznych przeznaczonych do promocji w Social Media.

For privacy reasons YouTube needs your permission to be loaded. For more details, please see our Polityka prywatności.
Wyrażam zgodę

Konkluzje

Kolejna kampania w cyklu pod hasłem “Wejdź w buty swojego klienta”

Produktem jest tutaj reklama graficzna, a usługą zaprojektowanie takiej formy reklamowej dla Ciebie, która spodoba się Twoim klientom.

Być może masz jakieś wyzwania, problemy lub cele do realizacji, w których mógłbym Ci pomóc. Jeśli jesteś zainteresowany taką usługą zapraszam do kontaktu

Easter Egg – nieoczywiste niespodzianki

mockupy produktowe na zamówienieCzęsto jest tak, że pomimo różnych sposobów portali internetowych – zdjęcia, które przygotowaliśmy i włożyliśmy wysiłek (także finansowy) – są po prostu kradzione i publikowane przez nieuczciwych sprzedawców. Oczywiście można to zgłosić i dochodzić się swoich praw, ale czy gra jest warta świeczki?

Starożytne technologie umieszczania białego znaku wodnego, choć nadal skutecznie wykorzystywane, to jednak zmniejszają często widoczność samego produktu. Istnieją też programy, który w łatwy sposób nakładają / likwidują takie zabezpieczenia.

Rozwiązaniem może się połączenie różnych technologii i np. umieszczanie logo / znaku wodnego na różnych elementach.  Czyszczenie takich elementów jest na tyle czasochłonne, że często porzucane przez potencjalnych intruzów.

W tym przypadku logo jest umieszczone na nieśmiertelniku, ale także…

Czas trwania kampanii

Działania reklamowe i promocyjne będą realizowane w okresie 7.05 – 21.05

Inspirujący cytat dla kampanii

“Do diabła z regułami – my chcemy coś zrobić.”

Thomas Edison

Jak oceniasz ten projekt?

Gotowy na zmiany?

Nie daj się wyprzedzić innym. Czas jest ograniczony. Skorzystaj z formularza kontaktowego.

Zarezerwuj swoje miejsce