Jak przedstawić sprawczość?
Piąta odsłona cyklu reklamowego pod hasłem “Wejdź w buty swojego klienta” – projekt graficzny kampanii reklamowej.
Tym razem pracujemy nad sprawczością.
Key visual – motyw przewodni
Buty
Sneckearsy
Sneckearsy, czyli sportowe świetnie odzwierciedlają moc sprawczą, nie tylko na boisku czy siłowni, ale również w wyobraźni łączą się z działaniem, aktywnością i przygodą.
Kolorystyka
Główne kolory
Cynobrowy, Aquamarine, Szary X11, Ciemna wątróbka, Kolumbijski błękit
Spójność
Wspólny mianownik
Zestawienie kolorów + sylwetka biegacza nadaje dynamiki i opowiada pewną historię
Insight
“Sprawczość jest sumą wszystkich małych i większych rzeczy, które robisz w kierunku osiągnięcia określonego rezultatu”
Łukasz Nowak
CEO Padre – mów obrazem
Checklista graficznej podróży – Reklamy graficzne na Facebook i inne portale Social Media
Zobacz na:
Workflow video:
Speedart video z przygotowania key visuala kampanii reklamowej
Hasztagi LinkedIn: #grafikinaSocialMedia #padre #mówobrazem #zlećtoprofesjonalistom
Konkluzje
Kolejna kampania marketingowa w cyklu pod hasłem “Wejdź w buty swojego klienta”
Produktem są tutaj reklamy graficzne na Facebook, a usługą zaprojektowanie takiej grafiki reklamowej dla Ciebie, która spodoba się Twoim klientom.
Być może masz jakieś wyzwania, problemy lub cele do realizacji, w których mógłbym Ci pomóc. Jeśli jesteś zainteresowany taką usługą zapraszam do kontaktu
Easter Egg – nieoczywiste niespodzianki
Projekt graficzny inspirowany był pomysłem pewnej znanej marki, która przed laty w ten właśnie sposób kreowała nową modę na urządzenie z białymi słuchawkami :)
Czas trwania kampanii
Działania reklamowe i promocyjne będą realizowane w okresie 25.08 – 25.09