Identyfikacja wizualna to zbiór narzędzi
Świadome tworzenie wizerunku
System Identyfikacji Wizualnej tworzony dla marki, firmy, ale także i dla mniejszych projektów, kampanii, stanowi swego rodzaju manual, instrukcję obsługi materiałów reprezentujących firmę na zewnątrz…
A tak naprawdę
Identyfikacja Wizualna Firm jest tworzona
Przede wszystkim dla klientów
System Identyfikacji Wizualnej (SIW) jest podstawowym elementem kształtowania wizerunku. Ułatwia rozpoznawalność firmy w otoczeniu zewnętrznym oraz uwydatnia cechy w świadomości klientów.
Spójne elementy graficzne umożliwią czytelną i precyzyjną komunikację wizerunku firmy na rynku, a dzięki jednorodnej i funkcjonalnej tożsamości oraz charakterystycznych cechach graficznych przedstawiają także markę jako solidną, stałą i konsekwentną.
Zrozumienie reguł SIW i konsekwentne ich stosowanie może przynieść oczekiwane efekty w postaci wzmacniania wizerunku i budowy silnej marki.
Najważniejsze elementy efektywnych