Identyfikacja wizualna firm – synonim Twojej oferty i jakości

Projektowanie logo

Projektowanie logo

Identyfikacja wizualna dla firm, Logo, księga znaku, kolorystyka, dopuszczalne i niedozwolone formy publikacji logo, znaki dodatkowe i typografia.

Sprawdź
E-marketing, kampania marketingowa

Marketing

Opracowanie planu kampanii reklamowej, strategie marketingowe, audyt i optymalizacja kampanii reklamowych Google Ads

Sprawdź
Reklamy graficzne - usługi

Reklamy graficzne

Reklamy graficzne na Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, Vimeo. Reklamy Google Ads, kompletne zestawy grafik oraz inne banery reklamowe

Sprawdź
Projektowanie graficzne stron internetowych

Strony i sklepy internetowe

Audyt, optymalizacja, wdrożenia, aktualizacja elementów sklepu internetowego i strony firmowej. Projekty nowych stron. Także z usługą hostingu i domeną!

Sprawdź
Cenówki z logo

Etykiety, cenówki, metki

Realizujemy projekty etykiet w różnych formach i wymiarach. Naklejki, etykiety, elementy dekoracyjne opakowań. Także z usługą wydruku!

Sprawdź
projektowanie opakowań cennik

Projektowanie opakowań

Projektujemy opakowania i nadruki na opakowaniach wysyłkowych. Przygotujemy projekty pod końcowe wytyczne dotyczące wymiarów opakowania. Także z usługą wydruku!

Sprawdź
Materiały drukowane - ulotki, katalogi

Materiały drukowane

Ulotki, wizytówki, etykiety, katalogi fotoksiążki, plakat, okładki książek, papier firmowy, koperty, teczki, identyfikatory oraz pozostałe gadżety reklamowe, oznakowanie zewnętrzne. Także z usługą wydruku!

Sprawdź

Świadome tworzenie wizerunku

System Identyfikacji Wizualnej tworzony dla marki, firmy, ale także i dla mniejszych projektów, kampanii, stanowi swego rodzaju manual, instrukcję obsługi materiałów reprezentujących firmę na zewnątrz…

padre portfolio

A tak naprawdę

Identyfikacja Wizualna Firm jest tworzona

Przede wszystkim dla klientów

System Identyfikacji Wizualnej (SIW) jest podstawowym elementem kształtowania wizerunku. Ułatwia rozpoznawalność firmy w otoczeniu zewnętrznym oraz uwydatnia cechy w świadomości klientów.

Spójne elementy graficzne umożliwią czytelną i precyzyjną komunikację wizerunku firmy na rynku, a dzięki jednorodnej i funkcjonalnej tożsamości oraz charakterystycznych cechach graficznych przedstawiają także markę jako solidną, stałą i konsekwentną.

Zrozumienie reguł SIW i konsekwentne ich stosowanie może przynieść oczekiwane efekty w postaci wzmacniania wizerunku i budowy silnej marki.

Najważniejsze elementy

efektywnych Systemów Identyfikacji Wizualnej?

Strategia

Dobrze przemyślana strategia, odpowiednio dopasowana do grupy docelowej

Spójność

Wszystkie elementy graficznej układanki pasują do siebie we wszystkich publikacjach

Konsekwencja

Wytrwale stosowany SIW ma szansę na dłużej “wrosnąć” Twój komunikat w pamięci klientów

Jak oceniasz ten projekt?

Zapisz się na newsletter

Co jakiś czas napiszę do Ciebie coś pozytywnego, chcesz?

Dziękuję. Twoja wiadomość została wysłana.
Ups. Coś poszło nie tak.. Może spróbujesz jeszcze raz?

Zapisując się na listę mailingową zgadzasz się z polityką prywatności