Świadome tworzenie wizerunku
System Identyfikacji Wizualnej (SIW) jest podstawowym elementem kształtowania wizerunku. Ułatwia rozpoznawalność firmy w otoczeniu zewnętrznym oraz uwydatnia cechy w świadomości klientów.
Spójne elementy graficzne umożliwią czytelną i precyzyjną komunikację wizerunku firmy na rynku, a dzięki jednorodnej i funkcjonalnej tożsamości oraz charakterystycznych cechach graficznych przedstawiają także markę jako solidną, stałą i konsekwentną.
Zrozumienie reguł SIW i konsekwentne ich stosowanie może przynieść oczekiwane efekty w postaci wzmacniania wizerunku i budowy silnej marki.
System Identyfikacji Wizualnej tworzony dla firm, ale także dla mniejszych projektów, marek, kampanii stanowi swego rodzaju manual, instrukcję obsługi materiałów reprezentujących firmę na zewnątrz.
Logo – Znak firmowy
Logo, księga znaku, kolorystyka, dopuszczalne i niedozwolone formy publikacji logo, znaki dodatkowe i typografia
Materiały drukowane
Ulotki, wizytówki, etykiety, katalogi fotoksiążki, plakat, okładki książek, papier firmowy, koperty, teczki, identyfikatory oraz pozostałe gadżety reklamowe
Oznakowanie zewnętrzne
Banery, rollupy, flagi maszty, kasetony tablice reklamowe i informacyjne, oklejanie samochodów
Grafika do publikacji w Internecie
Wizualizacje produktów, layout strony internetowej i grafika dla e-commerce, reklamy GoogleAds, reklamy na Facebook oraz wszelkie materiały graficzne i formy reklamowe do publikacji w Internecie, mediach, prasie etc.
Najważniejsze elementy
efektywnych Systemów Identyfikacji Wizualnej?