Identyfikacja wizualna firm – synonim Twojej oferty i jakości

Identyfikacja wizualna - logo

Projektowanie logo

Identyfikacja wizualna dla firm, Logo, księga znaku, kolorystyka, dopuszczalne i niedozwolone formy publikacji logo, znaki dodatkowe i typografia.

Sprawdź
Identyfikacja wizualna - emarketing

Marketing

Opracowanie planu kampanii reklamowej, strategie marketingowe, audyt i optymalizacja kampanii reklamowych Google Ads

Sprawdź
Identyfikacja wizualna - reklamy graficzne

Reklamy graficzne

Reklamy graficzne na Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, Vimeo. Reklamy Google Ads, kompletne zestawy grafik oraz inne banery reklamowe

Sprawdź
Identyfikacja wizualna projektowanie stron

Strony i sklepy internetowe

Audyt, optymalizacja, wdrożenia, aktualizacja elementów sklepu internetowego i strony firmowej. Projekty nowych stron. Także z usługą hostingu i domeną!

Projektowanie stron internetowych
Identyfikacja wizualna - metki

Etykiety, cenówki, metki

Realizujemy projekty etykiet w różnych formach i wymiarach. Naklejki, etykiety, elementy dekoracyjne opakowań. Także z usługą wydruku!

Sprawdź
Identyfikacja wizualna - opakowania

Projektowanie opakowań

Projektujemy opakowania i nadruki na opakowaniach wysyłkowych. Przygotujemy projekty pod końcowe wytyczne dotyczące wymiarów opakowania. Także z usługą wydruku!

Sprawdź
Identyfikacja wizualna - ulotki, katalogi

Materiały drukowane

Ulotki, wizytówki, etykiety, katalogi fotoksiążki, plakat, okładki książek, papier firmowy, koperty, teczki, identyfikatory oraz pozostałe gadżety reklamowe, oznakowanie zewnętrzne. Także z usługą wydruku!

Sprawdź

Identyfikacja wizualna to zbiór narzędzi

Świadome tworzenie wizerunku
System Identyfikacji Wizualnej tworzony dla marki, firmy, ale także i dla mniejszych projektów, kampanii, stanowi swego rodzaju manual, instrukcję obsługi materiałów reprezentujących firmę na zewnątrz…

identyfikacja wizualna firm

A tak naprawdę

Identyfikacja Wizualna Firm jest tworzona

Przede wszystkim dla klientów

System Identyfikacji Wizualnej (SIW) jest podstawowym elementem kształtowania wizerunku. Ułatwia rozpoznawalność firmy w otoczeniu zewnętrznym oraz uwydatnia cechy w świadomości klientów.

Spójne elementy graficzne umożliwią czytelną i precyzyjną komunikację wizerunku firmy na rynku, a dzięki jednorodnej i funkcjonalnej tożsamości oraz charakterystycznych cechach graficznych przedstawiają także markę jako solidną, stałą i konsekwentną.

Zrozumienie reguł SIW i konsekwentne ich stosowanie może przynieść oczekiwane efekty w postaci wzmacniania wizerunku i budowy silnej marki.

Najważniejsze elementy efektywnych

Systemów Identyfikacji Wizualnej

Strategia

Dobrze przemyślana strategia, odpowiednio dopasowana do grupy docelowej

Identyfikacja wizualna - strategia

Spójność

Wszystkie elementy graficznej układanki pasują do siebie we wszystkich publikacjach

Identyfikacja wizualna - Spójność

Konsekwencja

Wytrwale stosowany SIW ma szansę na dłużej „wrosnąć” Twój komunikat w pamięci klientów

Identyfikacja wizualna - Konsekwencja