Insight

Elegancja to harmonijne połączenie prostoty i czegoś niespodziewanego. Czym to owe “niespodziewane coś” jest?

Jak to jest, że niektóre reklamy graficzne konwertują lepiej niż inne? Skąd wynika skuteczność nieperfekcyjnych materiałów reklamowych. Zawsze przecież jest jakieś “ale”, “za dużo”, “za małe”. A mimo wszystko niektóre z nich działają lepiej niż inne?

Czy to tylko kwestia pomysłu? A może to kwestia doboru kolorów? A może decyzja poparta wiedzą dyrektora kreatywnego lub doświadczeniem klienta?  A może jeszcze coś innego?

Wejdź w buty swojego klienta

To już druga odsłona cyklu reklamowego pod hasłem “Wejdź w buty swojego klienta”.

Produktem jest reklama graficzna, a usługą zaprojektowanie takiej formy reklamowej dla Ciebie, która spodoba się Twoim klientom. Jeśli jesteś zainteresowany taką usługą zapraszam do kontaktu

Key visual – motyw przewodni

Buty

grafik kampanii reklamowej - key visual

Szpilki

Prezentują elegancki styl i estetykę

Kolorystyka

grafik kampanii reklamowej - key visual - schemat kolorów

Główne kolory

Zielony turkus, niebiesko-zielony, melon, mglista róża, kulturalna szarość

Hasło

grafik kampanii reklamowej - key visual - hasło reklamowe

Wolność

Podkreśla istotę przekazu

Spójność

grafik kampanii reklamowej - key visual - denominator

Wspólny mianownik

dwukolorowe szpilki, dodatki w postaci białego i pawiego pióra, hasło w ciekawej aranżacji typograficznej

grafik kampanii reklamowej - key visual - final

“Pomysł – sam w sobie jest bezwartościowy, ale rezultaty wynikające z jego powstania mogą być bezcenne. ”

grafik kampanii reklamowej - padre
Łukasz Nowak

CEO Padre – mów obrazem

Proces

Na początku miał być kolor koralowy i turkus…

Pierwotny pomysłReklamy graficzne - key visual - WWBSK

Jednak finalnie postanowiłem nieco stonować, przejść w bardziej pastelowe i bardziej zmysłowe kolory. Pierwotny pomysł przekazuje zbyt dużo energii, a przecież mówimy tu o elegancji, a nie ekspresyjności.

Dla materiałów promujących kampanię w Social Media, gdzie uwaga klientów jest pozyskiwana na coraz to krótsze fragmenty czasu, taka ekspresyjność mogłaby być bardziej skuteczna, ale czy w elegancji chodzi tylko o skuteczność?

Nie znoszę ekscesów. Prawdziwa elegancja zawsze zna umiar.
Valentino Garavani

Checklista graficznej podróży:

  • Facebook

    • Post organiczny 1200 px x 628 px
    • Post organiczny 1:1 1080 px x 1080 px
    • Zdjęcie w tle 1025 px x 390 px
    • Reklama 600 px x 1068 px
  • Instagram

    • Post organiczny 1:1 1080 px x 1080 px
  • LinkedIn

    • Post organiczny 1:1 1080 px x 1080 px
    • Zdjęcie w tle 1128 px x 390 px
    • Reklama 600 px x 191 px
  • YouTube, Vimeo

    • Film typu “workflow video” FullHD 1920 px x 1080 px
  • Materiały na stronę Padre.com.pl

    • Obrazek wyróżniający 665 x 525 px
    • Stopka email 750 x 100 px
    • Baner na stronę główną 1400 x 300 px
    • Obrazek wyróżniający do artykułu 665 x 525 px
    • Obrazki do opisu Key Visuala  150 x 150 px – 4 szt.
    • Obszar kompozycji wszystkich grafik 1920 x 1448 px
grafik kampanii reklamowej - key visual - composition

Zobacz na:

Workflow video:

Krótki film z realizacji form graficznych przeznaczonych do promocji w Social Media.

grafik kampanii reklamowej - konkluzje

Konkluzje

Po pierwszej edycji, drugi krok. Kolejna kampania. Skierowana do innego rodzaju odbiorcy, którym akurat jesteś Ty. Dziękuję, że mogłem do Ciebie dotrzeć – nie ukrywam, że to właśnie Ciebie chciałem tu zaprosić. Poczuj się bezpiecznie. Nic nie musisz. Nie będę Cię namawiał do złożenia zamówienia. Sam/a podejmiesz przecież taką decyzję. Jeśli będę mógł i umiał – to oczywiście Ci pomogę.

Easter Egg – nieoczywiste niespodzianki

mockupy produktowe na zamówienieSpójrz na buty. Czy udało Ci się kiedyś takie znaleźć w sklepie? Myślisz, że mogłyby się spodobać i wywołać fajne reakcje np. na spotkaniu?

Oczywiście butów z logo Padre – raczej nie ma w sklepie, ale bardzo mi się spodobał taki pomysł. Kto wie, może powinienem zająć się produkcją butów :)

Dlaczego białe pióro i dlaczego pawie pióro – na razie niech zostanie nie wyjaśnione. Choć już masz pewnie jakieś zdanie na ten temat, prawda?

Czas trwania kampanii

Działania reklamowe i promocyjne będą realizowane w okresie 15.04 – 30.04

Inspirujący cytat dla kampanii

“Elegancja nie jest rzucaniem się w oczy. Elegancja to pozostanie w pamięci.”

Giorgio Armani

Jak oceniasz ten projekt?

Gotowy na zmiany?

Nie daj się wyprzedzić innym. Czas jest ograniczony. Skorzystaj z formularza kontaktowego.