Insight
Elegancja to harmonijne połączenie prostoty i czegoś niespodziewanego. Czym to owe “niespodziewane coś” jest?
Jak to jest, że niektóre reklamy graficzne konwertują lepiej niż inne? Skąd wynika skuteczność nieperfekcyjnych materiałów reklamowych. Zawsze przecież jest jakieś “ale”, “za dużo”, “za małe”. A mimo wszystko niektóre z nich działają lepiej niż inne?
Czy to tylko kwestia pomysłu? A może to kwestia doboru kolorów? A może decyzja poparta wiedzą dyrektora kreatywnego lub doświadczeniem klienta? A może jeszcze coś innego?
Wejdź w buty swojego klienta
To już druga odsłona cyklu reklamowego pod hasłem “Wejdź w buty swojego klienta”.
Produktem jest reklama graficzna, a usługą zaprojektowanie takiej formy reklamowej dla Ciebie, która spodoba się Twoim klientom. Jeśli jesteś zainteresowany taką usługą zapraszam do kontaktu
Key visual – motyw przewodni
Buty
Szpilki
Prezentują elegancki styl i estetykę
Kolorystyka
Główne kolory
Zielony turkus, niebiesko-zielony, melon, mglista róża, kulturalna szarość
Hasło
Wolność
Podkreśla istotę przekazu
Spójność
Wspólny mianownik
dwukolorowe szpilki, dodatki w postaci białego i pawiego pióra, hasło w ciekawej aranżacji typograficznej
“Pomysł – sam w sobie jest bezwartościowy, ale rezultaty wynikające z jego powstania mogą być bezcenne. ”
Łukasz Nowak
CEO Padre – mów obrazem
Proces
Na początku miał być kolor koralowy i turkus…
Jednak finalnie postanowiłem nieco stonować, przejść w bardziej pastelowe i bardziej zmysłowe kolory. Pierwotny pomysł przekazuje zbyt dużo energii, a przecież mówimy tu o elegancji, a nie ekspresyjności.
Dla materiałów promujących kampanię w Social Media, gdzie uwaga klientów jest pozyskiwana na coraz to krótsze fragmenty czasu, taka ekspresyjność mogłaby być bardziej skuteczna, ale czy w elegancji chodzi tylko o skuteczność?
Nie znoszę ekscesów. Prawdziwa elegancja zawsze zna umiar.
Valentino Garavani
Checklista graficznej podróży:
Zobacz na:
Workflow video:
Krótki film z realizacji form graficznych przeznaczonych do promocji w Social Media.
Konkluzje
Po pierwszej edycji, drugi krok. Kolejna kampania. Skierowana do innego rodzaju odbiorcy, którym akurat jesteś Ty. Dziękuję, że mogłem do Ciebie dotrzeć – nie ukrywam, że to właśnie Ciebie chciałem tu zaprosić. Poczuj się bezpiecznie. Nic nie musisz. Nie będę Cię namawiał do złożenia zamówienia. Sam/a podejmiesz przecież taką decyzję. Jeśli będę mógł i umiał – to oczywiście Ci pomogę.
Easter Egg – nieoczywiste niespodzianki
Spójrz na buty. Czy udało Ci się kiedyś takie znaleźć w sklepie? Myślisz, że mogłyby się spodobać i wywołać fajne reakcje np. na spotkaniu?
Oczywiście butów z logo Padre – raczej nie ma w sklepie, ale bardzo mi się spodobał taki pomysł. Kto wie, może powinienem zająć się produkcją butów :)
Dlaczego białe pióro i dlaczego pawie pióro – na razie niech zostanie nie wyjaśnione. Choć już masz pewnie jakieś zdanie na ten temat, prawda?
Czas trwania kampanii
Działania reklamowe i promocyjne będą realizowane w okresie 15.04 – 30.04