Insight
Z czym kojarzą Ci się trampki? Prawdopodobnie raczej nie z balem maturalnym. Trampki, tenisówki, cichobiegi… czyli lekkie sportowe obuwie na gumowej podeszwie. Ach.. Młodość. Rower. Boisko. Park. To były czasy… Wszystko było wtedy takie jakieś łatwe, lekkie. Dla wielu te buty są uosobieniem właśnie – wolności.
Wejdź w buty swojego klienta
Hasło reklamowe cyklu kampanii marketingowej jest propozycją spojrzenia na reklamowany produkt z innej perspektywy – z punktu widzenia klienta.
W tym przypadku produktem jest reklama graficzna, a usługą zaprojektowanie takiej formy reklamowej dla Ciebie, która spodoba się Twoim klientom.
Key visuals – motywy przewodnie
Buty
Trampki, tenisówki
Symbolizują wolność, swobodę, luz
Kolorystyka
Główne kolory
Miętowy, ultramaryna, pastelowy róż
Hasło
Wolność
Dla wzmocnienia przekazu
Spójność
Wspólny mianownik
miętowe trampki, ikony, napis “wolność”
“Klienci potrafią zauważyć markę nawet w ciemności. Marka to osobowość firmy, która buduje więź emocjonalną klienta.”
Łukasz Nowak
CEO Padre – mów obrazem
Proces
Materiały promujące kampanię, formy graficzne, filmy i teksty będą publikowane głównie na portalach Social Media, a także w komunikacji z klientami firmy Padre. W tym celu przygotowane zostały grafiki:
Zobacz na:
Workflow video:
Krótki film z realizacji form graficznych przeznaczonych do promocji w Social Media
Konkluzje
Jest to pilotażowa kampania dla następnych grup projektów. Kampania ma na celu pozyskanie zapytań ofertowych oraz oczywiście zamówienia na grafiki.
Priorytetem jest przygotowanie procedur, prototypów, makiet i szablonów oraz badanie skuteczności określonych strategii reklamowych.
W pewien sposób – nie opisany tutaj – wykorzystuje mechanizmy zawężania zainteresowanej grupy odbiorców.
Easter Egg
W materiałach graficznych mogą pojawiać się tzw. easter eggs – a przez graczy komputerowych także pieszczotliwie nazywane “znajdźki”
Przykładem tego może być nie tylko sam tablet, który nie ma tutaj żadnego szczególnego przekazu oraz w żaden sposób nie był elementem projektu (a już na pewno nie to, co jest na nim wyświetlone ;) )
Czas trwania kampanii
Przewiduje się działania reklamowe w okresie 22.03 – 11.04
Wnioski pojawią się po zakończeniu kampanii.